Dział Reklamacji i Zwrotów
DEWO GROUP KRZYSZTOF SŁONINA
ul. Cicha 2
83-050 Lublewo Gdańskie
mail: biuro@ornat.com.pl
Przed odbiorem przesyłki prosimy o dokładne sprawdzenie stanu taśm pakowych oraz etykiet.
Kupujący jest zobowiązany do sprawdzenia zawartości przesyłki w obecności Kuriera lub bezpośrednio po otrzymaniu przesyłki. Reklamacje z tytułu uszkodzeń lub braków można zgłaszać tylko w dniu doręczenia przesyłki.
Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien NIEZWŁOCZNIE skontaktować się ze sklepem telefonicznie lub drogą elektroniczną. Następnie odesłać go przesyłką pocztową pod adres sklepu:
DEWO GROUP
Krzysztof Słonina
Ul. Cicha 2
83-050 Lublewo Gdańskie
Dostarczenie (zwrot) uszkodzonej lub niezgodnej z opisem przesyłki powinno nastąpić w ciągu maksymalnie 14 dni od daty sprzedaży (odbioru). Po tym terminie reklamacje nie będą uwzględniane.
Do odsyłanego towaru należy dołączyć dokument potwierdzający zakup.
Przesyłkę należy odesłać poprzez Pocztę Polską: listem poleconym ekonomicznym lub paczką pocztową ekonomiczną.
Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia (od otrzymania reklamowanego produktu).
Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania stanów magazynowych), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
Produkty wykonywane na zamówienie nie podlegają reklamacji ani zwrotowi z wyjątkiem sytuacji, gdy towar nie jest 100% wartości.
Reklamacja w przypadku przesyłek uszkodzonych w transporcie przez firmę doręczeniową powinny być zgłoszone w dniu dostarczenia przesyłki. Reklamacje uszkodzonych przesyłek przyjmowane są tylko w dniu doręczenia. Po stwierdzeniu uszkodzeń w przesyłce należy niezwłocznie wezwać Kuriera i spisać protokół szkody.
Tylko na podstawie tego protokołu będą uznawane wszelkie roszczenia reklamacyjne.
INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Prawo odstąpienia od umowy
Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować Sprzedającego, DEWO GROUP Krzysztof Słonina, www.ornat.com.pl, ul. Cicha 2, 83-050 Lublewo Gdańskie, biuro@ornat.com.pl o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, lub pocztą elektroniczną).
Mogą Państwo skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
Skutki odstąpienia od umowy
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu koszty zakupu towaru, niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
Pełna wersja regulaminu dostępna w zakładce "Regulamin zakupów" (poniżej § 7-12 z regulaminu)
§ 7
1) nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia,
2) nie ma właściwości, o których istnieniu Sprzedający zapewnił Kupującego, w tym przedstawiając próbkę lub wzór,
3) nie nadaje się do celu, o którym Kupujący poinformował Sprzedającego przy zawarciu umowy, a Sprzedający nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia,
§ 8
§ 9
1) zwrotu kosztów zawarcia umowy,
2) zwrotu kosztów odebrania, przewozu, przechowania i ubezpieczenia rzeczy,
3) zwrotu dokonanych nakładów w takim zakresie, w jakim nie odniósł korzyści z tych nakładów,
przy czym skorzystanie z powyższych możliwości nie uchybia uprawnieniu do dochodzenia naprawienia szkody na zasadach ogólnych.
1) zwrócić produkt Sprzedającemu,
2) wskazać podstawę niezgodności towaru z umową.
§ 10
1) na formularzu, stanowiącym załącznik do niniejszego regulaminu,
2) drogą elektroniczną, przy wykorzystaniu wzoru formularza odstąpienia od umowy,
3) przez złożenie oświadczenia poprzez stronę internetową przedsiębiorcy.
§ 11
1) towary szyte na indywidualne zamówienie w szczególności: ornaty, kapy, stuły, alby, komże, sutanny, elementy ubioru kapłana, bursy
§ 12
W przypadku umów sprzedaży zawartych z Kupującymi niebędącymi konsumentami par. 7-11 Regulaminu nie mają zastosowania.